Zestaw chemiczny CHEMOFORM do basenów z filtrem piaskowym, duży
Opis
Zestaw chemiczny CHEMOFORM do basenów z filtrem piaskowym, duży.
W skład zestawu chemicznego do basenów CHEMOFORM wchodzą:
1. pH minus granulat 5 kg - do regulacji pH wody basenowej;
2. Wolno rozpuszczalne tabletki CHEMOCLOR T (200 g), 5 kg - produkt przeznaczony do trwałej dezynfekcji wody;
3. Szybko rozpuszczający się chlor w granulkach 5 kg - do szybkiej dezynfekcji wody;
4. Środek na glony ALGEN-EX, 5 l - środek przeciw glonom;
5. Flokulant w kartuszach (8 x 125 g), 1 kg - do klarowania wody w basenie.
Wodę w basenie należy dezynfekować zgodnie z wymogami Litewskiej Normy Higienicznej HN 109:2016 „Wymagania bezpieczeństwa zdrowia publicznego w basenach”.
Oznaczyć zawartość chloru resztkowego zgodnie z litewską normą LST EN ISO 7393-1:2000 „Jakość wody. Oznaczanie zawartości chloru wolnego i całkowitego”.
UWAGA! Produkty są szkodliwe dla zdrowia w przypadku połknięcia. Poważnie uszkadza oczy. Poważnie wpływa na drogi oddechowe. Działa bardzo toksycznie na organizmy wodne, powoduje długotrwałe zmiany. W kontakcie z kwasem wydzielają się toksyczne gazy.
Uwaga!: Nie stosować z innymi środkami chemicznymi. Może uwalniać niebezpieczny gazowy chlor. Po użyciu dokładnie umyć ręce. Obowiązkowe jest stosowanie środków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz gospodarki odpadami wskazanych na etykiecie i karcie charakterystyki.
Bezpiecznie używaj produktów biobójczych. Przed użyciem zawsze przeczytaj etykietę i informacje o produkcie.
Warunki przechowywania: przechowywać w chłodnym miejscu, ale nie w temperaturach ujemnych. Opakowanie należy szczelnie zamknąć, przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci i chronić przed bezpośrednim nasłonecznieniem.
Shipping information
Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.
Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.
Dostawa jest zawsze dostępna.
Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.
Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.
Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.
Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.
Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.
UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ceny dostawy do domu
Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.
Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).
Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.
Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.
Zbiórka towarów
Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.
W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.
Zwrot towaru
Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.
Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:
1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.
2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.
3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]
UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.
Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.